masle

ساخت وبلاگ

دارالترجمه رسمى سفرا(٥١٨) به عنوان يكى از بزرگترين دارالترجمه هاى رسمى كشور و با برخوردارى از مترجمان رسمى در زبان هاى مختلف از جمله زبان هاى تركى استانبولى، عربى، انگليسى و روسى آماده ارائه بهترين و سريعترين خدمات ترجمه رسمى با تاييد دادگسترى، وزارت امور خارجه، سفارتخانه هاى خارجى، وزارت علوم، وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشكي، سازمان روزنامه رسمى و ديگر نهادهاى رسمى و نيمه رسمى و همچنين خدمات غير رسمى شامل ترجمه متون علمى، سايت، كاتالوگ، برچيده هاى تبليغاتى، ليبل كالا، تيزرهاى تبليغاتى، صدا گذارى و صدا بردارى و فيلمبردارى در استوديو، دوبله به زبان هاى فارسى و بيگانه و زيرنويس فيلم مى باشد.

ترجمه تبدیل اطلاعات از یک زبان به زبان دیگر است. ترجمه درحقیقت ارتباط پیام از یک زبان مبدا به یک زبان پایانی است، که توسط یک متخصص آموزش دیده در هر دو زبان انجام می شود. ترجمه فرصتی را ایجاد می کند تا بتوانید پیام و نظرتان را به مخاطبان بین المللی نیز منتقل کنید.

دارالترجمه رسمى سفرا(٥١٨) ، ارائه دهنده خدمات ترجمه به تمامی زبان ها و همراه با اخذ تاییدات لازم، ترجمه به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی، ترکی استانبولی،اسپانیایی، عربی، ایتالیایی و… ارائه دهنده خدمات اخذ تاییدات دادگستری، وزارت امور خارجه و اخذ تاییدات سفارت ها.

ارائه دهنده خدمات ترجمه ناتی استرالیا

• ترجمه با دقت و سرعت بالا

• خدمات ترجمه فوری

• ترجمه ناتی

• اخذ تاییدات

• آماده همکاری با دفاتر مهاجرتی، اعزام دانشجو و آژانس های مسافرتی با شرایط ویژه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه همکاری و یا ترجمه مدارکتان با ما تماس بگیرید.

masle...
ما را در سایت masle دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : masle masle بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 31 فروردين 1399 ساعت: 12:21